Bueno o Kroos ?

Paslopjo

Nuevo miembro
Tengo una deuda de 6.5

Tengo:
Ter Stegen
Luna, Boveda, Theo, Escudero, Aderlan Santos, Coentrao
Señe, Busi, Kroos, Oyarzabal, Vitolo, Marcos Llorente, Carcela-González
Bale, Willian Jose, Bueno

Mi idea es vender a Kroos o Bueno. Que creeis ?
 
Atrás
Arriba